.

.

Thursday 21 November 2013

Unknown   at  00:53  No comments



Nazali Noor&039;s Photos

AKU BUKAN MAT SALLEH CELUP!



ENTRI XXX: ULU YAM DI NASI LEMAK LIVERPOOL





Apa kaitan antara Saya, Abang &064;[100000805204344:2048:Carl Ed Hassanudin] dan adik beradik merah Liverpool FC saya dari utara tanah air yang berkampung di Anfield North Malaysia yang dikenali sebagai Nasi Lemak Liverpool?



TERLALU BANYAK KAITANNYA!



Saya masih ingat bulan Jun tahun ini bila pertama kali saya berkunjung ke sini bilamana saya disambut dengan penuh ceria oleh Abang Carl Ed dan geng geng LFC Utara Malaysia yang merupakan lejen penyokong kelab LFC di sini.



MashaAllah...ukhuwwah yang mereka hamparkan pada saya seakan kami sudah berpuluh tahun berkenal mesra.



Saya benar benar TERUJAAA!!!



Jadi bila saya mohon dua orang adik BBUKIANS saya &064;[1240721887:2048:Lili Dhia Dini] dan &064;[100000615818912:2048:Ashabir Ikraami] yang merupakan team depot merchandise dan produk rasmi BBUKIANS dan Superscouse Malaysia untuk mengatur soft launching UYDL di Utara tanahair mereka dengan besar hati sudi membantu.



Bila saya hubungi Abang Carl Ed dia komen di FB message



"Naz habaq aja bila! Abang akan kumpui adik beradik kita dan buat poster promosi untuk Naz dan UYDL.



Abang nak order hard cover limited edition satu buku UYDL na Naz?"



Jadi ukhuwwah kami di Nasi Lemak Liverpool Batu Lanchang Pulau Pinang bukan sekadar tempat port penyokong LFC Utara bergebang bersorak sakan apabila ada match bola melibatkan LFC.



Tempat ini lokasi kami menyulam silaturrahim!



Tempat kami ambil endah apa yang berlaku dalam kehidupan seharian kami.



Di sini tempat usrah kami memupuk semangat setiakawan menginspirasi sesama kami.



Jadi saya tidak perlu berfikir panjang untuk melestarikan semangat UYDL di sini.



Jiwa UYDL berkampung di sini!



Di Nasi Lemak Liverpool!



Saya temui satu demi satu mereka yang menghulur tangan mengucap tahniah atas kelahiran UYDL!



Ada yang membeli bukan satu malah dua dan tiga naskah UYDL di sini. Bertanyakan hal mak dan ayah Ain di kampung. Mereka jumpa Ain memberikan kata semangat pada Ain.



Jadi siapa kata penyokong dan ukhwah bolasepak antara kami hanya berkitar sekadar sorakan dan semangat di depan kaca tv mahupun tepi padang keramat Anfield saya kira anda perlu timbangtara semula persepsi anda.



Keluarga merah saya ini lain JIWANYA!



Jiwa kami jiwa persaudaraan... Kental dengan semangat setiakawan.



Masakan tidak semalam contohnya adik &064;[100000347954329:2048:Arfah Hayati Ynwa] datang dari Ipoh dihantar ayahnya semata mata untuk besua saya.



Adik Arfah semang semenjak lahir istimewa berkerusi roda dan penyokong tegar LFC dan siswi tahun ketiga ijazah sarjana muda dalam bidang psikologi.



Bagaimanakah hati saya tidak ceria seindah warna pelangi bila menerima kunjungan insan istimewa seperti ini teman?



Tanpa saya tanyai Arfah begitu senang memberi komen tentang UYDL;



"Saya dah habis baca UYDL abang Naz, saya rasa teruja sangat dengan nukilan abang. Penuh inspirasi! Tahniah ya abang Naz!"



MasyaAllah terharunya saya!



Dan di sepanjang sesi ini saya terima ucapan tahniah tak putus putus dari mereka yang berkunjung.



Ada yang datang dari jauh dan dekat. Ada mantan pelajar saya dari UTHM. Ada juga adik mantan pelajar dari Liverpool University yang sama sama tinggal di bumi Mersey semasa saya menjadi penghulu komuniti Malaysia di sana dulu.



Hebatnya ukhuwwah bolasepak kan?



Terim kasih yang tak terhingga pada semua yang hadir semalam di Nasi Lemak Liverpool na?



Korang semua memang SUPER AWESOME!



You&039;ll Never Walk Alone!



TERUJAAA!!! &x2014; with <a href="http://www.facebook.com/akmarshahril.anuar?viewer_id=0" data-ft="&123;&quot;tn&quot;:&quot;;&quot;&125;" data-hovercard="/ajax/hovercard/user.php?id=100003382472786&amp;extragetparams=%7B%22directed_target_id%22%3Anull%2C%22viewer_id%22%3A0%7D">Akmar Shahril Anuar</a> and 15 others.



petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.