.

.

Monday 16 December 2013

Brendan Rodgers : Persembahan terbaik yang pernah saya saksikan sejak saya menga...

Unknown   at  22:23  No comments

Brendan Rodgers : Persembahan terbaik yang pernah saya saksikan sejak saya mengambil alih pasukan ini.



Meskipun Liverpool sedang mendaki anak tangga dan mengekori rapat pendahulu liga Arsenal,bos Liverpool ini tetap bersifat tenang apabila memperkatakan peluang pasukannya untuk dinobatkan sebagai juara BPL bagi kali pertama dalam tempoh hampir 24 tahun.



"Sudah semestinya saya datang ke Liverpool bukan untuk menjadi yang keempat,yang ketiga ataupon yang kedua,saya datang ke sini untuk menang."



"Tapi kami juga harus bersikap realistik.Kami berada di kedudukan ke lapan sebelum saya tiba dan pada musim lepas kami berada di kedudukan ketujuh.Tapi jika para pemain kekal cergas daripada sebarang kecederaan dan kami terus memperbaiki corak permainan kami,kita lihat dimana ia (prestasi&125; akan membawa kami."



*IBRWT



KPLM Wasabi







petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.