.

.

Monday 16 December 2013

Luis Suarez : Semuanya tentang pasukan. Suarez mengambil alih tugasan sebagai...

Unknown   at  22:23  No comments

Luis Suarez : Semuanya tentang pasukan.



Suarez mengambil alih tugasan sebagai ketua pasukan dengan ketiadaan Steven Gerrard dan Daniel Agger - dan dia benar-benar menginspirasikan pasukan apabila memainkan peranan penting dalam kelima-lima gol Liverpool.



Apabila ditanya perasaannya beraksi sebagai kapten Liverpool :



"Tiada bezanya bagi saya kerana di Lierpool hanya ada seorang kapten dan ianya Stevie (Gerrard)."



"Hari ini saya mengambil alih tugasan sebagai ketua pasukan tapi pasukan bermain dengan sangat baik dan itu yang lebih penting bagi saya daripada menjadi ketua pasukan."



"Saya mencuba yang terbaik semasa berada di padang.Tugas saya sebagai seorang penyerang adalah menjaringkan gol tapi hari ini perkara yang paling penting adalah persembahan pasukan."



"Kami beraksi sangat baik pada separuh masa pertama dan pada separuh masa kedua kami berjaya meneruskan prestasi."



"Kami mempunyai perlawanan-perlawanan besar dalam bulan Disember.Dan kemenangan seperti ini sangat bagus untuk mengukuhkan keyakinan diri kami."



KPLM Wasabi







petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.