.

.

Sunday 23 February 2014

Pengurus sementara Swensea Gary Monk percaya dia bersedia menjelang pertembungan...

Unknown   at  09:08  No comments

Pengurus sementara Swensea Gary

Monk percaya dia bersedia menjelang pertembungan dengan Liverpool dan berterima kasih kepada bekas pengurus Liverpool iaitu Rafael Benitez kerana memberikan semangat dan nasihat kepada dirinya



Monk bertemu pasukan beniteZ iaitu Napoli di Stadium Liberty dalam pertandingan Europa League pada khamis lepas, Perlawanan berkesudahan seri 0-0.



Selepas itu, Monk berusia 34 tahun, yang pertama kali memegang jawatan pengurusan, menerima kata-kata nasihat dari bekas bos Liverpool Benitez yang berjaya menjulang Piala Eropah semasa di Anfield ,tentang bagaimana cara untuk mengendalikan pekerjaan pengurusan.



"Ia adalah sesuatu yang hebat dapat mendengar kata-kata Rafa dan sangat menarik untuk mendengar pandangan beliau mengenai bolasepak, "



"Dia memberikan saya nasihat mengenai orang yang berada di sekeliling saya, percaya pada diri sendiri dan jadi diri sendiri kerana di akhir nanti anda yang akan bertanggungjawab atas apa yang anda lakukan"



"Anda perlu menjadi orang yang membuat keputusan akhir, tahu apa yang orang lain beritahu anda."



"Ia adalah tindakan tepat untuk bercakap dengan seseorang seperti dia,Saya tidak pernah terfikir saya akan duduk dengan seseorang sepertinya. Anda perlu memanfaatkan semua ilmu yang dikongsi selagi anda bersama beliau".



"Mudah-mudahan kami boleh membawa prestasi dan keyakinan kami ketika menentang Napoli ke dalam Liga Perdana Inggeris. "



AmirulYNWA







petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.