.

.

Monday 10 March 2014

-Saya rindukan Suasana malam Liga Juara Juara Eropah di Anfield- Luis Suarez ti...

Unknown   at  23:53  No comments

-Saya rindukan Suasana malam Liga Juara Juara Eropah di Anfield-



Luis Suarez tidak sabar untuk beraksi di Liga Juara-Juara Eropah di Anfield, ketika kelab sedang menikmati laluan cerah untuk layak ke Liga Juara-juara dan ketika ditanya, dia lebih suka membantu The reds menamatkan kedudukan di empat teratas berbanding beliau meraih gelaran Penjaring terbanyak di EPL.



Dengan baki 10 perlawanan EPl yang tinggal, Liverpool berada di kedudukan kedua liga dan mempunyai kelebihan selesa enam mata berbanding pasukan di tempat kelima, Tottenham Hotspur. Dan Suarez, dengan 24 gol, telah lama dijadikan pilihan untuk mendahului carta penjaring terbanyak. Walaupun rakan sepasukan, Daniel Sturridge hanya ketinggalan enam gol di belakang. Namun Suarez tidak memikirkan tentang anugerah peribadi dan mahu memastikan aksi Liga Juara-juara kembali ke Anfield musim depan lebih daripada segalanya.



"Saya sebenarnya tidak memilih untuk memenangi Kasut Emas dan lebih memilih untuk membantu Liverpool layak ke Liga Juara-juara musim depan," kata Suarez. "Mana-mana pemain pastinya akan merindui Liga Juara-juara. Kami tak cukup bagus untuk layak sejak saya berada di sini namun tahun ini mungkin tahun terbaik buat kami.



"Ia pasti mengecewakan jika gagal menamatkan di kelompok empat teratas liga kerana kami semua telah melakukan segala-galanya untuk layak. Semua orang mengatakan malam kenangan Liga Juara juara di Anfield adalah menakjubkan dan memori yang akan terpahat selamanya di minda anda.



"Ia pasti akan jadi satu pengalaman yang tak dapat dilupakan dan sudah lama sejak ia berlaku. Saya rasa untuk tamat di kedudukan tiga teratas, sesuatu yang masih boleh dicapai,dengan kelebihan pemain yang sedia ada."



YNWAElPistolero

KPLM

solah_pc10







petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.