.

.

Monday 28 April 2014

Brendan Rodgers: "Saya ingin mengucapkan terima kasih banyak kepada para pemina...

Unknown   at  17:01  No comments

Brendan Rodgers:



"Saya ingin mengucapkan terima kasih banyak kepada para peminat yang hadir hari ini kerana mereka sangat luar biasa. Mereka terus menyokong kami, namun sayang sekali kami tidak boleh memenangi perlawanan ini untuk mereka."



"Pasukan kami lebih baik dari segi penguasaan bola. Bagi saya, kami adalah pasukan yang ingin memenangi perlawanan ini. Pemain saya telah berusaha untuk membuka kunci pertahanan mereka sejak awal perlawanan, namun Chelsea merupakan pasukan yang memiliki pemain-pemain yang berpengalaman."



"Tapi kami menunjukkan bagaimana kami bermain dan saya sangat bangga dengan itu. Kami mungkin tidak mendapat keputusan baik hari ini, tapi kami telah menunjukkan bahawa sepanjang musim ini kami telah membuat perubahan besar dan kami akan teruskannya."







petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.