.

.

Wednesday 9 April 2014

Ini gambar yang sempat saya ambil ketika berkunjung ke Anfield season lepas.. Wa...

Unknown   at  10:34  No comments

Ini gambar yang sempat saya ambil ketika berkunjung ke Anfield season lepas.. Waktu itu, Liverpool berada di tangga ke - 8. Bayangkan bagaimana atmosphere Anfield ketika berkunjung season depan, tentu lebih HAVOC! Pada sesiapa yang berminat untuk mendapatkan match tiket untuk Aug depan, dah boleh letak deposit RM3,000 pada saya untuk urusan hotel, Anfield tour/city tour & match ticket. Saya hanya ada 7 quota sahaja lagi. Inbox KPLM, malam nanti saya reply. Saya akan tutup pada akhir bulan May 2014.

KPLM - M. Enrique







petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.