.

.

Wednesday 9 April 2014

Terry McDermott : Steven Gerrard pemain yang lebih bagus daripada bekas rakan se...

Unknown   at  06:10  No comments

Terry McDermott : Steven Gerrard pemain yang lebih bagus daripada bekas rakan sepasukan saya Graeme Souness.



Lagenda Liverpool Terry McDermott menerangkan kenapa dia percaya bahawa Gerrard merupakan midfielder terbaik yang pernah menyarung jersi Liverpool.McDermott pernah bergandingan bersama Souness di bahagian tengah Liverpool semasa kariernya di Anfield,tapi McDermott percaya bahawa Gerrard merupakan pemain yang lebih bagus daripada Souness yang juga bekas kapten Liverpool ketika itu.



"Gerrard merupakan pemain tengah terbaik yang pernah Liverpool miliki."



"Saya tahu sahabat saya Graeme Souness mungkin akan marahkan saya kerana tidak memilih beliau sebagai midfilder terbaik Liverpool,Souness memang merupakan pemain yang hebat tapi Gerrard mempunyai segala-galanya."



"Pada saya Gerrard berada sebaris dengan Kenny Dalglish dan Kevin Keegan.Dia merupakan Mr Liverpool dan saya cukup suka untuk melihat dia beraksi."



"Dia merupakan pemain yang akan memberikan aksi sepenuh hati,dia akan memberikan segala-galanya untuk Liverpool dan dia mampu melakukan apa-apa sahaja.Bahkan saya rasa tidak ada perkara yang mustahil buat Gerrard dan saya tak akan terperanjat kalau dia mampu bermain sebagai penjaga gol."



"Saya benar-benar yakin Liverpool mampu meneruskan prestasi terbaik mereka tapi mereka juga perlu memastikan kesemua pemain mereka kekal cergas,pemain seperti Luis Suarez dan Daniel Sturridge amat penting buat pasukan - tapi Gerrard tetap watak utama bagi saya."



MakeUsDream



KPLM Wasabi







petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.