.

.

Saturday 16 August 2014

"Saya tak pernah terdesak pun nak berbincang pasal lanjutan kontrak (setiap tahu...

Unknown   at  18:08  No comments

"Saya tak pernah terdesak pun nak berbincang pasal lanjutan kontrak (setiap tahun). Saya cuma terfikir mungkin suatu hari saya akan keluar dari kelab ini untuk merasa pengalaman berbeza bersama pasukan lain ,tapi selagi saya diperlukan disini saya tetap mengutamakan kelab ini."



"Torehlah saya dan anda akan melihat ia bewarna "merah" Liverpool mengalir dari saraf ini."



"dikala saya hampir mati , jangan bawa saya ke hospital,bawa saya ke Anfield ,saya lahir disana dan ingin mati di sana"



"kenapa saya bersara dari pasukan kebangsaan , ia demi Liverpool, saya ingin menumpukan perhatian bermain bermain bersama Liverpool di peringkat tertinggi"



- Steven Gerrard



***meleleh airmata Owen dan McManaman membacanya.



kplm

axello









petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.