.

.

Friday 12 September 2014

PREVIEW LIVERPOOL VS ASTON VILLA 14 SEPT 2014 LIVAST SEKILAS Perlawanan terak...

Unknown   at  11:14  No comments

PREVIEW LIVERPOOL VS ASTON VILLA

14 SEPT 2014 LIVAST



SEKILAS



Perlawanan terakhir kedua dua pasukan berakhir dengan seri di Anfiled 2-2. Perlawanan yang menjadi antara dalang kegagalan Liverpool menjuarai Liga musim lepas. Dengan perlawanan menentang Villa sentiasa menjadi tricky game ia bukanla masa yang bagus untuk Liverpool kehilangan Sturridge dan key player yang lain.



Aston Villa menjadi catalyst kempen Liverpool dengan aksi cemerlang Benteke. Memulakan kempen musim ini agak bagus dengan pemain seperti Fabian Delph dan Ron Vlaar di puncak prestasi.



Injury .



Jordan Henderson dikhabarkan sudah pulih dari ankle strain. ROy Hodgson yang menurunkan pemain ini 90 minit semasa kelayaka tempoh hari walaupun belum pulih sepenuhnya , namun Liverpool masih kehilangan Sturridge, Flanagan , Skrtel, Johnson dan terbaru Emre Can.



Aston Villa adalah skuad yang lebih Sihat , dengan Benteke sahaja watak besar yang tercedera (season long) . Ini ditambah dengan berita pulihnya kereta kebal mereka Ron Vlarr.



Malam Untuk Debutant.



Adm Lallana dan Tom Cleverley kemungkinan besar akan membuat penampilan sulung untuk kelab baru masing masing di Liga . Lallana yang sudah kembali berlatih bersama first team.

Balotelli pula akan menjadikan perlawanan ini sebagai full home debut pertama.



Pemain Tumpuan :



Fabian Delph



Dalam prestasi terbaik . Memiliki kelajuan dan keupayaan melakukan gol dari luar. Ditambah dengan motivasi untuk mendapatkan kontrak yang leboh baik dari Villa. Baru saja melakukan cap pertama (debut) untuk Three Lion . Ini memang bulan terbaik beliau dan dia sedang &039;flying high&039;. Dia bermain free role di tengnah dalam sistem 5 midfield yang menyukarkang marking ke atasnya.



Mario Balotelli.



Memiliki Rekod 6 gol daripada 4 pertemuan dengan Villa . Balotelli bukanlah kegemaran penyokong Villa. Berada dalam fitness terbaik keranan tidak terlibat dalam tugasan antarabangsa.



APAPUN nantikan preview lebih menyeluruh melibatkan taktikal dan formasi kemungkinan keuda dua pasukan . Nak pos hari ini rasa macam awal sangat.HAHA!



kplm

axello

LIVAST









petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.