.

.

Sunday 30 November 2014

s i n e r g i - pelajaran penting buat sterling. Kamus mendefinisikan sinergi s...

Unknown   at  19:35  No comments

s i n e r g i - pelajaran penting buat sterling.



Kamus mendefinisikan sinergi sebagai "interaksi elemen yang menghasilkan kesan penuh apabila digabungkan,jauh lebih baik daripada jumlah sumbangan dan elemen individu."



kata mudah,sinergi adalah fakta bahawa kejayaan sesuatu secara keseluruhan sentiasa jauh lebih penting berbanding kejayaan individu.ia mungkin pelajaran paling penting untuk dipelajari Sterling.



Apabila ia melibatkan bola sepak,sama seperti mana-mana sukan berpasukan,matlamat utama adalah kemenangan untuk pasukan.walaupun kecemerlangan individu sentiasa menjadi faktor teratas dalam setiap pasukan namun apa yang jauh lebih penting adalah pasukan itu sendiri.



Gerrard merupakan contoh terbaik yang boleh dilihat dalam mencari maksud menjadi lebih komited untuk kejayaan sepasukan daripada kejayaan diri sendiri.



Sterling akan belajar bagaimana untuk mengorbankan diri sendiri dan mengutamakan kepentingan pasukan daripada Gerrard.ia boleh menjadi perbezaan antara pemain England itu memiliki karier yang hebat dengan karier yang legenda.apabila Sterling benar-benar memahami dan mula bertindak,ia akan menjadi momen paling bermakna untuk dirinya dan Liverpool umumnya.



You&039;ll Never Walk Alone..



kplm -puteri-









petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.