.

.

Tuesday 10 February 2015

Brendan Rodgers Mendedahkan Jordan Ibe Akan Mempunyai Peranan Besar di Liverpool...

Unknown   at  10:51  No comments

Brendan Rodgers Mendedahkan Jordan Ibe Akan Mempunyai Peranan Besar di Liverpool Musim Ini

______________

BY Axello



Pengurus Liverpool, Brendan Rodgers telah mendedahkan bahawa dia merancang untuk memberikan Jordon Ibe peranan yang besar dalam baki musim ini selepas kagum dengan pemain berusia 19 tahun itu ketika derby Merseyside pada petang Sabtu.



"Beliau telah kembali (dari Derby County) dan beliau akan memainkan peranan yang besar bagi kita daripasa sekarang hingga akhir musim ini,"



"Beliau berbakat besar dan baru 19 tahun. Tahun lepas adalah tahun di mana saya rasa dia perlu dalam merasai pengalamn bolasepak sebenar"



Ibe cemerlang menentang Everton di Goodison Park.



"Beliau adalah seorang pemain muda yg benar bagus. Dia mahu belajar dan mahu bermain untuk Liverpool, dia mencintai Liverpool.



"Tetapi saya rasa dia memerlukan pengalaman, dan dia mendapat enam bulan pengalaman bermain di kelab yang baik. Dia pergi ke sebuah kelab yang hebat di Derby dan pengurus yang sangat baik (Steven McClaren), dan beliau membangunkan Ibe dengan baik."

- Rodgers

_______________



Pendapat peribadi saya, Ibe telah menyelamatkan 20+ juta utk Lavezzi mahupun Shaqiri. Kerana Ibe ada potensi BPL yg bagus.

Pada pendapat anda?



Adakah Ibe akan menjadi next Raheem Sterling yg melakukan breakthrough season untuk kelab dan negara?



Ia benchmark terlalu tinggi. Tapi yg jelas keputusan recall Ibe agak tepat jika pemain ini digunakan secukupnya. Jika tak ia adalah bad move kerana di Derby dia ada musim cemerlang dan McLaren adalah jurulatih yg hebat dalam membangunkan bakat pemain muda.



kplm

axello









petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.