.

.

Tuesday 10 February 2015

NEW BALANCE FOOTBALL SEMAKIN GLOBAL! NewBalance kini aktif menceburi dunia bol...

Unknown   at  10:32  No comments

NEW BALANCE FOOTBALL SEMAKIN GLOBAL!



NewBalance kini aktif menceburi dunia bola sepak berikutan pengumuman beberapa tawaran tajaan kepada berberapa kelab dan pemain.



NB mengumumkan bahawa mereka akan membekalkan kit untuk pasukan BPL, Liverpool dan Stoke, dan juga gergasi Eropah lain seperti Sevilla, FC Porto.



Untuk tajaan Individu pemain BPL sperti Vincent Kompany, Adnan Januzaj, Aaron Ramsey dan Samir Nasri dalam kontrak mereka.



NB giat meluaskan cawangan keluar ke pasaran bola sepak, dan Pengurus Besar NB Football, Richard Wright percaya mereka telah memeterai berberapa perjanjian yg positif.



Beliau mendedahkan: "Kami percaya portfolio global ini sangat kuat utk masuk ke dalam pasaran bola sepak. Kami mempunyai empat kelab semua dengan identiti tersendiri yang menarik. Mereka yang akan memainkan peranan penting dalam penjenamaan NB Football kepada khalayak global.



Ini adalah satu permulaan yang menarik, belum pernah terjadi sebelum ini dan kami berharap dapat bekerjasama dengan kelab-kelab ini selama bertahun-tahun akan datang. "



Kelab seperti Liverpool sebelum ini ditaja oleh Warrior, tetapi perjanjian baru dengan jenama pengeluar parents [NB] kini mengambil alih selepas kejayaan jenama &039;anak&039; (warrior) sebelum ini.



Kelab lain sperti :

Shamrock Rovers, Odds BK, Sagan Tosu, Yamagata, Kelab Sukan Emelec, Randers FC, O&039;Higgins FC dan Persebaya Surabaya.



** Liverpool adalah kelab yg mendapat tawaran paling besar dengan £300J utk 6 tahun.



Kplm

axello









petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.