.

.

Tuesday 10 February 2015

Steven Gerrard mengenai perlawanan derby terakhirnya ... "Ini merupakan perlawa...

Unknown   at  09:56  No comments

Steven Gerrard mengenai perlawanan derby terakhirnya ...



"Ini merupakan perlawanan yang saya nantikan sejak permulaan musim ini. Saya sentiasa suka menentang Everton. Saya mempunyai ramai sahabat dan ahli keluarga yang menyokong Everton. Seperti biasa, saya akan sentiasa fokus, sama seperti perlawanan derby yang sebelum-sebelum ini. Perlawanan ini berbeza sedikit dengan perlawanan menentang pasukan lain dalam liga, tetapi saya sudah tidak sabar dan berharap saya dapat menambah kenangan manis saya dalam perlawanan derby."









petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.