.

.

Saturday 18 April 2015

FACUP Pre-Match Conference "Liverpool vs Aston Villa: Saya berharap Raheem...

Unknown   at  09:37  No comments

FACUP



Pre-Match Conference



"Liverpool vs Aston Villa: Saya berharap Raheem Sterling tidak &039;ketawa di penghujung (last laugh) &039;selepas semis Piala FA." -Tim Sherwood



Sherwood Dan Sterling



Tim Sherwood pernah berusaha untuk membantu membawa Sterling ke Spurs dari QPR sebelum beliau menyertai Reds. Sterling dijangka akan menjadi pemain penting dalam pertemuan menentang Villa di Wembley. Tim Sherwood berharap Raheem Sterling tidak akan ketawa selepas malam Ahad dan Aston Villa bersedia untuk satu kejutan di Wembley.



IntipanKhas



Bos Villa, Sherwood pernah menjalankan &039;pemantauan/intipan&039; khas untuk bakat "pemain bola sepak jalanan" bernama Raheem Sterling di London dan kemudian mengesyorkanya kepada majikan beliau Spurs menandatanganinya.



Tetapi pemain tengah itu memilih untuk meninggalkan QPR pada tahun 2010 untuk Liverpool, dan berjaya melakukan breakthrough season untuk LFC dan pasukan England.



Beliau dijangka akan bermula di starting XI pada Semifinal Piala FA Ahad ini menentang Villa. Walaupun baru-baru ini baru dirakamkan sungguh bergumbira menyedut belon berisi gas nitrus oksida atau dikenali sebagai gas ketawa.



JanganBiarkanSterlingKetawa



"Mari kita berharap dia tidak ketawa selepas Ahad!" Kata Sherwood, yang menghabiskan masa selama empat tahun di White Hart Lane sebagai pemain sebelum menyertai kakitangan kejurulatihan pada tahun 2008 dan berkhidmat sebagau manager dalam kadar sekejap sahaja musim lalu.



SterlingTheBigTalent



"Dia seorang yang berbakat besar dan mempunyai mentaliti pemenang sebenar. Beliau adalah seseorang kita perlu perhatikan dan leboh menghormati beliau."



"Dia seorang pemain bola sepak jalanan. Mereka adalah baka yang hampir mati (di England), kerana masyarakat tidak membenarkan kanak-kanak untuk keluar dan bermain dibkawasan lorong lorong. Beliau adalah pemain yg menggelecek bola di kakinya di lorong-lorong."



"Saya pernah melihat dia bermain ketika dia berusia sekitar 14 tahun untuk Brent, ketika beliau di QPR. Semua orang telah cuba untuk mendapatkan khidmat beliau."



"Liverpool adalah pasukan yg amat bernasib baik. Saya tidak pasti Tottenham mahu membelanjakan wang yang saya syorkan dan QPR minta pada masa itu."



LiverpoolAdalahPilihanTepat



"Dia membuat keputusan yang betul dan pergi ke kelab dengan pengurus (Brendan Rodgers) yang mahu memberikan dia peluang untuk bermain."



Sterling sedang &039;merisaukan&039; Liverpool dengan menolak perjanjian lebih £ 100,000 seminggu baru baru ini, lantas memberikan signal kepada kelab rival akan status availability beliau untuk sebarang kemungkinan meninggalkan Anfield.



TentangBenteke



Sherwood mengakui Villa mungkin akan berdepan dilema musim panas ini, sama ada mampu untuk mengekalkan penyerang bintang yg &039;kembali bernafsu&039; Kristian Benteke.



Pemain antarabangsa Belgium pernah menghantar transfer request pada 2013 sebelum menandatangani kontrak baru sehingga 2017. Di kini melakukan lapan gol dalam enam perlawanan terakhir beliau di bawah kendalian Sherwood.



"Kami tidak mahu menjual pemain terbaik. Tetapi ,yang lebih penting , saya mahu pemain yang mahu kekal di kelab ini dan mahu berada di sini untuk jangka panjang," jelas Sherwood.



"Dia tidak membuat sebarang petunjuk kepada saya bahawa dia mahu bermain di tempat lain.&039;



"Beliau adalah salah satu aset terbesar kami dan pastinya memberi kesan kepada permainan di atas padang."



"Dia menikmati saat saat beliau di sini dan saya rasa semua orang dapat melihatnya. Beliau adalah pemain utama.&039;



TentangRelegationBattle



"Tiada siapa yang mahu untuk bertarung mengelakkan penyingkiran. Jika kita berjaya memenangi Piala FA, ia akan meletakkan semua kami dalam mood yang baik, bukan sahaja Benteke. Jika kita boleh mendapatkan sesuatu musim ini kita akan mampu membina semula dan melangkah semula ke atas lantas mengelakkan untuk berada dalam kedudukan yang sebegini sekali lagi. " - Tim Sherwood



Apakah ramalan anda untuk perlawanan akhir Piala FA?



kplm

axello









petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.