.

.

Saturday 18 January 2014

Dalam pada kita bersukaria menonton bola, masih ada insan yang hidup sebagai man...

Unknown   at  14:13  No comments

Dalam pada kita bersukaria menonton bola, masih ada insan yang hidup sebagai manusia jalanan dan mengharapkan manusia-manusia terpuji seperti kita untuk membantu mereka. Di sini ada satu program khas hasil usahasama bersama beberapa kelab bola sepak seperti Malaysian Reds Devils, Kelab Rekreasi dan Sukan Liverbird Malaysia & Malaysian Blue Army Supporters, FCBM,HNS Fusion Gallery, Senduk Jebat Ikan Bakar Corner dan sebagainya untuk menjayakan Program Pautan Kasih - GELANDANGAN DI KUALA LUMPUR.



Kita lupakan segala perbezaan dari sudut bola, kita rapatkan saf-saf silaturrahim demi membantu insan yang tidak berumah. Misi Pautan Kasih Gelandangan 2014 ini adalah bertujuan untuk memberi makan,minum dan keperluan asas-berus gigi/ubat gigi (bergantung kepada kutipan dana) kepada gelandangan kota sekitar Puduraya, Menara Maybank, Bangkok Bank dan Masjid Negara.



Anda boleh datang menderma sendiri ke D‘Stall Corner dengan tabung derma yang akan diedarkan semasa perlawanan SIARAN LANGSUNG dan DIINGATKAN BAHAWA D&039;STALL CORNER tidak melantik pihak KETIGA untuk mengutip derma sempena program ini. Pihak D’STALL CORNER juga berharap penglibatan sukarelawan dari golongan muda dan belia dalam menjayakan program ini selaras dengan konsep “D’STALL CORNER FOOTBALL FOR FRIENDSHIP”.



JUMPA ANDA SEMUA PADA 22/2/2014......



KPLM - M. Enrique







petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.