.

.

Tuesday 18 February 2014

Berita Pemain LFC yang dipinjamkan : - Michael Ngoo beraksi dalam masa 70 min...

Unknown   at  01:23  No comments

Berita Pemain LFC yang dipinjamkan : -



Michael Ngoo beraksi dalam masa 70 minit tanpa jaringan menentang Walsall di Peterborough dalam Liga Satu.



Pada hari Sabtu, Fabio Borini membantu Sunderland mara ke suku akhir Piala FA dengan bermain keseluruhan perlawanan dengan kemenangan 1-0 menentang Southampton di Stadium of Light .



Pertahanan kiri, Jack Robinson bermain hanya selama 12 minit ketika Blackpool bertandang ke Ipswich Town dalam perlawanan tersebut ..Pertemuan itu berakhir tanpa jaringan gol .



Kemudian pada hari itu , Suso terlibat untuk keseluruhan perlawanan dengan kekalahan Almeria 0-1 bertemu Levante



Pada hari Ahad , pemain tengah Conor Coady menikmati saat yang bersejarah di usia 20 tahun dengan memberi inspirasi kepada skuad Sheffield United untuk menewaskan Nottingham Forest 3-1 dalam Piala FA.



Penjaga gol Pepe Reina adalah senarai pemain gantian yang tidak bermain ketika Napoli memperoleh kemenangan 2-0 ke atas Sassuolo dalam Serie A. Terdahulu, , pemain negara Sepanyol itu telah membantu kelab sementara beliau itu ke final Coppa Italia.



Tiago Ilori menampilkan permainan meyakinkan untuk La Liga iaitu kelab Granada dengan melengkapkan aksi 90 minit dengan kemenangan 1-0 menentang Real Betis serta mencipta gerakan gol untuk rakan sepasukan meraih kemenangan ..



KrisztiƔn Adorjan beraksi lebih satu jam di Groningen Liga Eredivisie Belanda dengan mengatasi kelab Go Ahead Eagles 1-0..



Teh_alberto

Kplm







petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.