.

.

Monday 3 March 2014

Pengurus Southampton , Mauricio Pochettino percaya Liverpool mempunyai apa yang...

Unknown   at  02:38  No comments

Pengurus Southampton , Mauricio Pochettino percaya Liverpool mempunyai apa yang diperlukan untuk memenangi Liga Perdana musim ini...

Skuad Brendan Rodgers kini tanpa kalah dalam sembilan perlawanan , memenangi empat perlawanan terakhir , dan menjaringkan gol liga dengan 73 gol..



Dan , setelah melihat gol daripada Luis Suarez, Raheem Sterling dan Steven Gerrard menewaskan pasukan beliau, Pochettino tidak ragu-ragu dengan menyatakan Liverpool boleh memperoleh kejuaraan sulung Liga Perdana Inggeris..



" Ya, saya fikir mereka pasukan yang pasti untuk memenangi liga, " katanya. " Mereka mempunyai pemain yang hebat untuk menyaingi satu cabaran yang sangat sengit untuk memenangi liga. "

Suarez menjaringkan gol ke 24 dengan perlawanan pembukaan pada hari Sabtu , yang berakhir lima perlawanan tanpa sebarang jaringan , dan Pochettino sedar Suarez berada dalam kalangan pemain utama terbaik di dunia..



"Dia salah satu yang terbaik di dunia, yang jelas ," katanya. "Dia telah pasti telah menunjukkan prestasi semasanya pada liga musim ini..



" Dia telah menunjukkan kemahiran yang kualiti dan menjadikan dia salah satu yang terbaik di dunia ,itu yang pasti . "

Teh_alberto

Kplm

Respect Pochettino kerana membina pasukan yang mantap ..

Kualiti player yang beliau ada ..

YNWA :)







petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.