.

.

Wednesday 5 March 2014

Salam Maghrib. Liverpool berminat untuk menandatangani kapten Marvel, Cardiff Ci...

Unknown   at  19:53  No comments

Salam Maghrib.

Liverpool berminat untuk menandatangani kapten Marvel, Cardiff City, Steven Caulker pada akhir musim ini ketika Brendan Rodgers dilihat mahu menguatkan barisan pertahanannya.

The Reds menjangkakan perpindahan musim panas yang sibuk dengan harapan kelab itu melayakkan diri ke Liga Juara-juara Eropah yang semakin Cerah, sepatutnya melepaskan dana tambahan untuk pemain baru.

Dan laporan menyatakan bekas tonggak Spurs, Caulker muncul sebagai sasaran utama Liverpool, dengan Rodgers yakin tanpa segan silu dia boleh membantu menguatkan pertahanannya yang sedikit longgar.

Dijangka pemain antarabangsa England itu akan dibawa masuk untuk menggantikan Daniel Agger yg menjadi gilaan ramai, yang sedang disebut-sebut bakal meninggalkan Anfield pada akhir musim ini.

Cardiff tentunya enggan kehilangan kapten mereka, namun dengan kelab berminat untuk mengurangkan bilangan gaji yang sedia ada, bakal mempertimbangkan membenarkan beliau pergi jika tawaran Liverpool ketara lebih daripada £8.5 juta yang mereka bayar ditandatanganinya pada musim panas lalu.



Liverpool berharap Caulker akan berpindah , terutamanya jika Cardiff gagal mengelakkan penyingkiran dari Liga Perdana. Cardiff yang ketika ini terperosok di tangga ke 19 hanya mengumpul 22 mata.



-info http://ift.tt/1jDa0bv



KPLM

solah.pc10-







petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.