.

.

Monday 1 September 2014

Daniel Agger menulis surat terbuka kepada peminat Liverpool FC: "Saya menyertai...

Unknown   at  21:51  No comments

Daniel Agger menulis surat terbuka kepada peminat Liverpool FC:



"Saya menyertai kelab ini ketika berumur 21 tahun dan masih banyak perkara yang perlu saya pelajari. Liverpool telah membantu saya menjadi lebih matang seperti saya hari ini. Saya bangga dengan apa yang saya lakukan dan tanpa Liverpool, saya tidak akan menjadi seperti saya hari ini."



"Saya berbesar hati kerana tinggal di bandar yang indah dan pengalaman saya sebagai Liverpudlian tidak akan pernah saya lupakan. Saya ingin mengucapkan semoga berjaya kepada Liverpool untuk musim ini. Saya akan menyokong setiap apa yang dilakukan oleh Liverpool. You&039;ll Never Walk Alone."









petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.