.

.

Tuesday 9 September 2014

Fabio Borini: "Musim panas lalu, memang ada banyak perbincangan dengan kelab l...

Unknown   at  14:55  No comments

Fabio Borini:



"Musim panas lalu, memang ada banyak perbincangan dengan kelab lain. Ini bukanlah salah faham yang besar, hasrat saya adalah untuk bermain dengan kelab hebat dan Liverpool merupakan pasukan yang hebat."



"Tiada masalah yang timbul. Saya tahu apa matlamat saya dan bagaimana saya mahu mencapainya. Kekal di Liverpool FC merupakan salah satu daripadanya."



"Saya berada dalam pasukan yang hebat yang cuba untuk memenangi setiap pertandingan dan itu yang saya mahukan."









petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.