.

.

Friday 17 October 2014

Bekas pemain pertahanan Liverpool, Andrea Dossena (33 thn) telah menjelaskan bah...

Unknown   at  12:51  No comments

Bekas pemain pertahanan Liverpool, Andrea Dossena (33 thn) telah menjelaskan bahawa beliau merasakan menyertai Liverpool adalah satu kesilapan pada dirinya



"Saya hanya menyedari sekarang bagaimana berprestij nye apabila menyarung jersi Liverpool dan bagaimana berharga masa itu.Pengalaman itu yang telah membantu saya menjadi seorang yang matang.Saya tidak berjaya untuk menikmati waktu itu dan menunjukkan apa yang saya mampu. Itu mungkin kerana ia adalah kali pertama saya di luar negara.Saya tidak biasa dengan budaya bola sepak England.&039;&039;



- Andrea Dossena



Sejak meninggalkan Liverpool, Dossena telah menghabiskan masa di Napoli, Palermo dan Sunderland, tetapi pada masa ini beliau adalah agen bebas.



Ape yang korang ingat mengenai Dossena ???



OTAI KPLM









petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.