.

.

Thursday 16 October 2014

Brad Jones telah menyatakan bahawa dia berasa kecewa kerana sepanjang berada di...

Unknown   at  14:49  No comments

Brad Jones telah menyatakan bahawa dia berasa kecewa kerana sepanjang berada di Liverpool setakat ini, dia banyak menghabiskan masa berada di bangku simpanan.



"Setiap kali saya mengetahui saya tidak akan beraksi, saya berasa kecewa. Saya mahu beraksi dan jika dilihat situasi ketika ini, peluang saya untuk beraksi amat tipis tetapi saya sentiasa bersedia jika dpanggil untuk beraksi."



Jadi adakah kita perlu menjual Brad Jones dan membawa masuk penjaga gol yang mampu memberi saingan kepada Simon Mignolet ?? Mohon pendapat dari anda .. YNWA









petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.