.

.

Thursday 16 October 2014

Mario Balotelli : "Itu sebabnya mengapa saya suka kanak-kanak" "Setiap pagi apa...

Unknown   at  22:34  No comments

Mario Balotelli : "Itu sebabnya mengapa saya suka kanak-kanak"



"Setiap pagi apabila saya bangun dari tidur, saya fikir &039;semalam mungkin ada orang yang bercakap buruk mengenai saya&039;. Tetapi saya lihat kanak-kanak menyukai saya. Kanak-kanak bersikap jujur. Mereka tidak akan menghampiri orang yang mereka tidak suka."



"Apabila kanak-kanak berhenti meminta tandatangan saya atau gambar atau apa sahaja, maka saya mungkin akan mula berfikir bahawa saya perlu mengubah sesuatu tentang diri saya. Itu sebabnya mengapa saya suka kanak-kanak. "









petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.