.

.

Wednesday 12 November 2014

Antara kata-kata Luis Suarez dalam autobiografinya, Crossing The Line : "Pemina...

Unknown   at  21:35  No comments

Antara kata-kata Luis Suarez dalam autobiografinya, Crossing The Line :



"Peminat Liverpool FC memastikan saya tidak jalan/rasa sendirian. Saya hanya berharap saya boleh tinggalkan mereka dengan kejuaraan liga yang sememangnya mereka berhak dapat (musim lepas)."



"Saya akan rindukan lagu &039;Luis Suarez - I Just Can&039;t Get Enough&039; dan &039;You&039;ll Never Walk Alone&039;."



"Di rumah saya di Uruguay, saya ada gantung jersi Steven Gerrard yang ditandatangani olehnya. Itu adalah khas untuk &039;pemain terbaik yang saya pernah bermain bersama&039;. Itu adalah perkara luar biasa bagi saya."



YNWA









petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.