.

.

Sunday 23 November 2014

Apa bila LEGEND sudah bersuara Bekas pemain Liverpool Jan Molby, 51, berkata: "...

Unknown   at  20:57  No comments

Apa bila LEGEND sudah bersuara



Bekas pemain Liverpool Jan Molby, 51, berkata: "Liverpool telah memberi peluang kepada Mario Balotelli beraksi secara kerap dalam pasukan sekarang.Jadi mengapa tidak memberi peluang itu juga kepada Lallana? Jika dia sihat dan bersedia untuk bermain,kenapa saya tidak dapat melihat Lallana dalam kesebelasan utama dalam pasukan??

Liverpool boleh memberinya jangka sepuluh permainan dari sekarang untuk mendapatkan prestasi yang baik dari beliau."



"Lallana adalah terbukti Pemain Liga Perdana Inggeris. Selepas pulih daripada kecederaan apa yang saya nampak prestasinye akan meningkat pada musim panas nanti jika kerap di turunkan mungkin sedikit sebanyak dapat membantu meningkatkan prestasi pasukan yang kurang memuaskan di awal musim ini.Anda mungkin dapat melihat dia beraksi cukup baik di Southampton musim lepas dan Liverpool boleh memberinya jangka sepuluh permainan dari sekarang kepada beliau untuk mendapatkan pembelian terhadap beliau berbaloi"-Legend Liverpool Jan Molby.



Jan Molby seorang Legend bermain posisi dibahagian tengah liverpool pada masa lalu.Mungkin ramai di antara kita tidak kenal siapa dia.Tapi mendengar cerita dari orang-orang lama yang menyokong liverpool dulu beliau nie memang bagus..betul x orang-orang lama??



MatTroll









petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.