.

.

Monday 17 November 2014

"Saya tidak akan bersara musim depan.Saya akan bermain lagi selepas musim ini.Ki...

Unknown   at  22:29  No comments

"Saya tidak akan bersara musim depan.Saya akan bermain lagi selepas musim ini.Kita perlu tunggu dan lihat sama ada saya akan bermain di Liverpool atau pasukan lain.Keputusan sekarang berada di pihak Liverpool"-Steven Gerrard



Bagi Wa Gerrard masih boleh bermain lagi walaupun tidak sehebat seperti 5 atau 10 tahun lepas.Cuma apa yang Wa rasa posisi sesuai untuk beliau sekarang ialah bahagian tengah menyerang, sebabnye umpanan beliau masih berbisa lagi dan Wa rindu sebenarnye aksi &039;The Sniper&039; pada masa lalu..Rindu pada rembatan luar kotak penalti dari beliau..

CaptainFantastic

LegendSG8



MatTroll









petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.