.

.

Tuesday 10 February 2015

Preview Liverpool v Spurs By Axello ___________________________ Bad News on Cou...

Unknown   at  10:14  No comments

Preview Liverpool v Spurs

By Axello

___________________________

Bad News on Coutinho ,Lucas dan kemungkinan Sterling tak dapat diturunkan.



So pada yg argue kenapa PC10 dikeluarkan masih tak percaya dengan observation saya. Saya sendiri terperasan memang ada knocked effect bila player nacam terlalu easy fall to the ground sebab PC bukan diver. Intensity dan fokus semakin lack. Movement dan agility tak sharp.



Baca tactical anlysis saya tentang kenapa Coutinho dikeluarkan. Better lose him now daripada impak lebih besar. So Rodgers lebih tahu apa dia buat. Mereka dah ada sistem yg cukup kompleks untuk menilai players form samada ada decline secara mendadak walaupun player sendiri tak sedar.



Salah satu &039;kekalahan&039; selepas game vs Everton ialah kecederaan pemain selepas melalui terlalu banyak perlawnan. Ini kerana liabiliti bermain replay. Pada yg argue mana Lallana, jawapan pun ade kat sini. Tinggal anda baca je versi BM saya dan alih bahasakan.



Ini adalah petikan laporan di UK menjelang perlawanan esok !

____________________________________

By : Axello



Lucas dan Coutinho mungkin terlepas midweek game!



"Ini adalah tahun yang mencabar, tetapi kami akan cuba sebaik mungkin untuk mengakhiri tahun ini.



"Phil Coutinho terkena sedikit &039;knock&039;/ketukan pada lututnya dan Raheem di kakinya. Kami mempunyai pemain yang segar di bangku simpanan dan diharapkan mereka akan cergas untuk hari ini. "



Adam Lallana terlepas perlawanan lalu, tetapi Rodgers berkata bahawa bekas ketua pasukan Southampton mungkin cuma kembali dalam perlawanan menentang Southampton. Tapi kami akan terus memantau perkembangan beliau.



So tak ada isu anak emas anak ikan atau saja saja keluarkan sterling dan Coutinho. Badan manusia ada metabolisme. Kalau push terlalu banyak, impak pada fizikal. Ni pun masih injured ,bayangkan kalau dipkasa 90 minit! Salute to fisio team yg detect masalah ini awal awal. Big lose. Harap mereka lepas assesement terakhir. Lucas numgkin sukar.



Kplm

axello









petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.