.

.

Tuesday 7 April 2015

KEEP THE FAITH AND WE GO AGAIN Selepas kekalahan mengejut ManchesterCity di Se...

Unknown   at  13:15  No comments

KEEP THE FAITH AND WE GO AGAIN



Selepas kekalahan mengejut ManchesterCity di Selhurst Park semalam , peminat Liverpool mula berkira-kira sama ada Liverpool masih relevan untuk Top 4 musim ini. Walaupun dipisahkan dengan 7 mata dari tempat keempat , beberapa faktor boleh diambil kira secara logik bagi mencerahkan peluang dan harapan Liverpool untuk ke Liga Juara-Juara.



Syarat yang paling penting ialah Liverpool wajib menang semua baki 7 perlawanan dan berharap city atau united tercicir mata. Daripada 7 perlawanan akan datang , hanya game menentang chelsea di stamford bridge sahaja yang agak susah. Dan perlawanan lain adalah winnable.



Mungkin jika perkara ini diutarakan beberapa bulan lalu , kita akan ditertawakan tetapi pada ketika ini boleh dikatakan man city ialah option paling relevan untuk Liverpool menempah tiket di kelompok 4 teratas. Dengan penurunan prestasi yang agak drastik dan away form yang agak teruk , city merupakan pasukan paling berpotensi untuk terus mencicirkan mata. kekalahan kepada palace semalam merupakan kekalahan away keempat berturut-turut bagi The Citizens selepas tewas di Liverpol , Burnley dan Barcelona.



Peluang dan harapan masih ada selagi liga masih belum berakhir. Teruskan menyokong dan kekal positif.



Sherlock18 kplm ynwa









petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.