.

.

Friday 3 April 2015

Pandangan : Rodgers Harus Cepat ! Saya berpendapat RaheemSterling bukan sebah...

Unknown   at  20:38  No comments

Pandangan : Rodgers Harus Cepat !



Saya berpendapat RaheemSterling bukan sebahagian pasukan lagi. Dengan ketidakyakinan beliau dengan kekuatan bala tentera sekarang. Dengan menolak extension bernilai £180 K seminggu, jelas ianya bukan soal duit lagi tetapi soal memang nak ciao ke tempat lain. Rodgers harus memikirkan cara terbaik untuk menggantikan beliau.

Berikut adalah senarai pemain yg boleh menjimatkan £180 K.



1. PedroRodriguez ( Barca )

kalau tak silap dia dalam senarai free agent selepas ini. Dia ada instinct goal yg baik dan sesuai dengan free flow football.



2. MemphisDepay

Dia sudah menghantar signal dia memang akan mempertimbangkan tawaran daripada Liverpool. Sejak akhir akhir ini Scouting team Liverpool dikatakan hampir setiap minggu menyaksikan Depay di Holland.



3. RobertoFirmino (TSG Hofdenheim)

Dari dulu saya cakap ini adalah prospek utama. Sejak era KD di Liverpool saya melihat pemain kedil ini akan sensasi. Dengan Brazil sudah memberikan debut kepada beliau. Sudah pasti kini harga tak murah.



4. SonHeungMin ( B.Leverkusen)

Bekas rakan sepasukan Emre Can ini kian menjadi jadi. Dia adalah utilities player. Mungkin sebelum ini saya agak persimistik tentang kemampuan dia. Namun kini saya berani katakan dia adalah real deal.



5. CiroImmobile (Dortmund)

Pemain yang sangat laju dan memiliki finishing yang baik. Dia boleh mencipta peluang dan jenis team player.



kplm

axello









petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.