.

.

Saturday 25 April 2015

&x2018;Tiada pengurus sebagus saya&x2019; Brendan Rodgers yakin tiada pengurus lebih baik d...

Unknown   at  07:47  No comments

‘Tiada pengurus sebagus saya’

Brendan Rodgers yakin tiada pengurus lebih baik daripadanya untuk meraih trofi buat Liverpool sekalipun berdepan prospek musim ketiga berturut-turut tanpa sebarang trofi.

Reds kecundang pada separuh akhir Piala FA Ahad lalu, bermakna Rodgers akan muncul pengurus pertama Liverpool sejak Phil Taylor pada 1959 menghabiskan tiga tahun berturut-turut tanpa sebarang kejuaraan utama.

Peluang Liverpool berakhir dalam kelompok empat teratas dan layak ke Liga Juara-Juara semakin tipis kerana mereka kini tujuh mata di belakang pasukan tangga keempat, Manchester City.

Juergen Klopp sudah dikaitkan dengan jawatan utama di Anfield selepas mengumumkan akan meninggalkan kelab Jerman, Borussia Dortmund hujung musim ini.

Namun, Rodgers percaya beliau personaliti tepat mengemudi kejayaan Liverpool. Apabila ditanya sama ada beliau akan bertugas musim depan, pengendali dari Ireland Utara berusia 42 tahun itu berkata:

“Sudah tentu. Saya tidak fikir ada yang lebih bagus. Itulah hakikatnya yang saya lihat. Tiga bulan lalu saya pakar taktikal, bertindak pada tahap terbaik. Kami kalah beberapa perlawanan penting dan kini saya tidak begitu bagus. Inilah bola sepak, orang akan membuat spekulasi.

“Apabila berada di kelab seperti Liverpool, banyak nama akan disebut. Ia sebuah kelab besar dan dihormati di seluruh dunia.

“Pastinya tiada masalah, anda kalah beberapa perlawanan dan kemudian ada nama yang disebut-sebut. Ia akan berterusan kerana kelab ini amat besar.”

Sumber: Harian Metro




petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.