.

.

Sunday 5 April 2015

ReportCard Exam : Vs Arsenal Venue : Emirates Guru : Brendan Rodgers Ketua Tin...

Unknown   at  16:12  No comments

ReportCard



Exam : Vs Arsenal

Venue : Emirates

Guru : Brendan Rodgers

Ketua Tingkatan : Henderson

MC : Flanagan

Gantung sekolah : Gerrard ,Skrtel

Pegawai Penilai : Axello Tacts



-----------

Laporan Prestasi



Mignolet - B-

Good game tetapi beaten by 3 goal dari luar kotak dalam range 9 minit adalah satu kesilapan rumus dan teori. Tak begitu menjadi kali ini. Melakukan 2 superb saves.



Can - C-

Selepas ditarik RMT dia kelihatan hilang tumpuan dan arah. Mungkin tak ada Skrtel nak sponser masa rehat di kantin menyebabkan dia kelaparan. Digantung sekolah untuk exam seterusnya dan tak menyertai lawatan ke lombong arang batu (blackburn).



Toure - D

Mungkin kecewa tak dapat RMT selepas dikatakan terlalu tua nak menyedut susu UHT.

Kali ini dia memudakan aksi dia. Dan kesannya sangat nervous dan ibarat budak baru pindah sekolah dan disuruh membaca rukun negara depan perhimpunan merangkap penaik bendera semasa lagu sekolah. Memang nampak tersipu sipu dan gementar.



Sakho - C-

Tak ada yg istimewa. Cuma antara 3 geng budak belakang kira dia OK sikit. Banyak lose possesion dan positioning. Pengaruh rakan sebaya agaknya. Terlibat dalam kesilapan yg leads to conceed. Rotan pakai pembaris kayu kuning.



Henderson - B

Kalau kertas satu memang kelaut. Tapi kertas 2 lebih baik dan cemerlang. Dia sendiri berjaya melakukan penalti dengan cemerlang untuk mengelak sekadar makan telur. Defensive duty memang out dengan 0 tackle dan 0 clearances.



JoeAllen C -

Bocor banyak sangat. Pengawas perpustakaan ini gagal men-senyapkan Mesut Ozil dengan time and space. Namun banyak membantu kelas mendapatkan semula penguasaan selepas rehat.



Lucas C

Mengecewakan apabila pelajar dibawah kipas ini nampak macam tak pernah masuk exam sebesar ini. mungkin meniru jawapan Allen menyebabkan keputusan pun sama. Gagal dalam menjawab soalan berkaitan space, speed dan defensif. Cuti yg lama membuatkan dia macam masuk kelas dan tak buat ulangkaji dan latih tubi di rumah. Gagal memahami kehendak soalan.Namun selepas rehat dia lebih bagus.



AlbertoMoreno - D

Senarai gagal spenuhnya. Menjadi salah satu punca gol pembukaan. Gagal dalam mengawal kawasan flank. Terlalu menyotong dan lembut dalam permainan.



LazarMarković C -

Terlepas peluang yang mudah dan memberikan peluang pada Raheem Sterling dan tidak execite sendiri jawapan dalam 0-0 pada separuh pertama. Agak clumsy dan sekadar di pinggiran.



RaheemSterling B

Pelajar yg dah diberikan kaunseling. Dia memenangi penalti dengan gerakan signature beliau. Dia memang suka benar nak pindah ke sekolah satu tu. Aksi tak konsisten dan gagal menjawab soalan mudah 1 + 1 dia tertulis 11. Kesian markovic.



Philippe Coutinho C+

Low performance tak cukup power. Punca meja hadapan tak dapat rumus. Dia sendiri tak dapat buku rumus macamana nak bagi kat orang. Gagal menjadi connector kali ini.



DanielSturridge C-

Meningkatkan intensity namun produk akhir tak ada. Cuma ada 1shot dan 0 on target. Menerima 19 kali hantaran namun tak ada gerakan yg mengancam.

-----------------------------------

Penilaian Guru

BrendanRodgers - D

Mendaftarkan pelajar yg sedang sibuk nak pindah sekolah. Meletakkan pelajar di meja salah. Lebih parah 2 student otai Lucas dan Toure gagal memberikan impak. Dia kelihatan memberikan soalan ramalan yang salah. Bila semua pelajar jadi mamai dan method jawapan hampir sama. Hukuman dikenakan, tak ada stok kertas A4 dan pen.

---------------------

Penilaian Kelas



Kertas 1 (1st Half)

PENCAPAIAN KESELURUHAN KELAS



TEAMWORK - 8/15

ATTACK : 7/15

DEFENSE : 7/15

PASSING : 9/15

FLUIDITY : 7/10

TACTICAL AWARENESS : 7/10

INTENSITY : 7/10

COUNTER ATTACK : 6/10

----------------------

Total : 58%



Kertas 2 (2nd Half)



TEAMWORK - 10/15

ATTACK : 10/15

DEFENSE : 10/15

PASSING : 8/15

FLUIDITY : 7/10

TACTICAL AWARENESS : 9/10

INTENSITY : 7/10

COUNTER ATTACK : 7/10

----------------------

Total : 71%



MARKAH KESELURUHAN : 64.5% (C-)

-----------------

Top 3

1. Mignolet

2. Henderson

3. Sterling



Disediakan



Axello Tacts



kplm

axello









petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.