.

.

Saturday 25 April 2015

&039;Tiada siapa yang boleh menggantikan saya&039; - BR Pengurus Liverpool, Brendan Rod...

Unknown   at  09:52  No comments

&039;Tiada siapa yang boleh menggantikan saya&039; - BR

Pengurus Liverpool, Brendan Rodgers menegaskan tidak ada siapa yang lebih baik untuk membawa kelab itu walaupun agak mengecewakan musim ini menyebabkan persoalan mengenai masa depannya.

"Saya tidak fikir ada sesiapa yang lebih baik, itu realiti bagaimana saya melihatnya," katanya. "Dan apabila kamu berada di kelab seperti Liverpool anda akan mempunyai banyak nama-nama yang disebutkan.

"Saya sama sekali tidak ada masalah dengan itu, ia adalah sesuatu yang berlaku sepanjang masa jika anda kekalahan dalam beberapa permainan.

"Tiga bulan lalu, saya adalah seorang genius taktikal dan melaksanakan ke tahap yang lebih baik dan kami kehilangan beberapa permainan, beberapa perlawanan penting, dan mungkin tidak begitu baik tetapi saya rasa yang sama kini dengan apa yang saya lakukan ketika itu.

"Saya mempunyai hubungan yang kuat dengan pemilik dan perkongsian yang menjalankan kelab.

"Mereka faham, seperti apabila kami bercakap pada awal lagi, ini akan menjadi satu proses, ini bukan sekumpulan pemain yang telah bersiap sedia utk menjadi juara"

"Saya tidak mengambil alih mesin yang telah memenangi trofi selama 10 tahun. Itu adalah sesuatu yang jelas tetapi sudah tentu kita mahu menjadi lebih baik tahun depan. "




petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.