.

.

Saturday 22 February 2014

"Stevie bagi saya adalah pemain terbaik kami yang ada di sini. Beliau telah menc...

Unknown   at  00:08  No comments

"Stevie bagi saya adalah pemain terbaik kami yang ada di sini. Beliau telah mencapai begitu banyak. Dia kapten dan seorang pemimpin yang hebat. Dalam bilik persalinan dia tidak pernah fikirkan dia lebih baik daripada orang lain. Bagi saya dia telahpun menjadi salah satu pemain terbaik di dunia untuk banyak tahun.



Saya rasa Liverpool mempunyai sejarah yang panjang dengan banyak pemain-pemain yang hebat. Saya berharap satu hari saya akan meningkat menjadi seperti pemain-pemain hebat ini. Saya akan cuba yang terbaik untuk menulis sejarah di sini." -Luis Suarez-



YNWA! (y)

-Lissa-







petikan dari Laman Web/FB Kelab/Penyokong LFC Malaysia

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.